شرایط ضمانتنامه

محصولات توچال الکتریک

گارانتی کمپرسور

کمپرسور دارای 5سال ضمانت می باشد.

گارانتی سایر قطعات

سایر قطعات فنی دستگاه 18ماه ضمانت می باشد.

گارانتی گاز دستگاه

گاز دستگاه دارای 12ماه ضمانت درصورت نشت احتمالی بدلیل عدم دقت در نصب می باشد.

شرایط تعویض دستگاه

در 3ماه اول درصورت بروز ایراد ذاتی به تشخیص نماینده مجاز شرکت، دستگاه بطور کامل تعویض می گردد.

شرایط تعویض کمپرسور

در طول مدت ضمانت، کمپرسور فقط یکبار بصورت رایگان تعویض می گردد.

تعویض سایر قطعات

سایر قطعات فنی در طول مدت ضمانت فقط یکبار بصورت رایگان تعویض یا تعمیر می گردند.

هزینه دستمزد تعویض قطعه مطابق با فاکتور ارائه شده در سربرگ شرکت توسط نماینده مجاز، برعهده خریدار می باشد.

نوسانات برق

خسارات ناشی از از نوسانات برق از تعهد این ضمانت نامه خارج می باشد.

تاریخ شروع ضمانت نامه

شروع ضمانت نامه از تاریخ نصب دستگاه می باشد.

دستمزد تعویض قطعه

دستمزد تعویض کمپرسور، هزینه شارژ گاز درهنگام تعویض کمپرسور، برعهده خریدار می باشد.

ضمانت تعمیرات

هرگونه تعمیر بر روی دستگاه ها به مدت 6ماه توسط شرکت گارانتی می گردد.

قطعات فاقد گارانتی

بدنه، قاب،کنترل، بلوور و قطعات دکوری شکستنی و بطور کلی عدم دقت در استفاده و نگهداری و خرابی ناشی از حمل و نقل شامل ضمانت نامه نمی باشد.

خدمات غیرمجاز

سرویس،نصب و جابجایی، و هرگونه تعمیرات دستگاه بایستی توسط خدمات مجاز توچال الکتریک انجام شود. بدیهی است انجام امور مذکور توسط خدمات غیرمجاز و بدون آگاهی مراکز خدمات از تعهدات این ضمانت نامه خارج است.

عدم دسترسی به مراکز خدمات

درصورت عدم دسترسی به مراکز مجاز خدمات منطقه، با دفتر مرکزی خدمات مشتریان در استان خوزستان تماس حاصل فرمایید.

نصب در محیط های آلوده

نصب کولر در فضا یا شهرستان هایی که دارای هوای آلوده به گازهای سمی و زیان آور(مانند گاز گوگرد) یا ذرات غیرمجاز در هوا مانند براده های آهن و دوده صنعتی کارخانجات تولیدی که باعث خوردگی لوله های مسی یا گرفتگی کندانسور می شوند فاقد ضمانت بوده و کارت ضمانت از درجه اعتبار ساقط می شود.

نصب در محیط های آلوده

استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا رعایت ننمودن نکات حفظ کیفیت و بازدهی کولر به مدت طولانی موجب خروج دستگاه از شرایط ضمانت خواهد شد.

نوع گاز

استفاده از گاز R411 به جای گاز R22 در سیستم های تهویه مطبوع جدید و مدل های INVERTER سرد و گرم به منظور ارتقاء سطح کیفی و کمی در افزایش راندمان و کاهش چشم گیر 41در صد برق مصرفی از طرفی سازگار با محیط زیست و لایه اوزون صورت گرفته است. بنابراین برای نصب و راه اندازی سرویس و تعمیرات احتمالی و جابجایی دستگاه به تخصص و ابزار خاصی نیازمند است که این فقط توسط نمایندگی های خدمات پس از فروش مجاز و تکنسین های ویژه این شرکت انجام می شود.

ظرفیت سنجی

رعایت انطباق ظرفیت با فضا شرط اصلی این ضمانت نامه است که تحت نظر و تأیید کارشناسان توچال الکتریک صورت می پذیرد.

!!

مصرف کننده گرامی:

 از سپردن دستگاه خود به تعمیرکاران متفرقه و نا آشنا جداً خودداری فرمایید، بویژه که ممکن است اشتباهاً گاز R22 را وارد سیکل دستگاه نمایند که موجب خرابی کامل آن خواهد شد. در این شرایط مسئولیت آن مستقیماً به عهده مشتری بوده و دستگاه بطور قطعی از گارانتی خارج گردیده و شرکت توچال الکتریک هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

نکاتی جهت حفظ کیفیت و بازدهی بهتر کولر که عدم رعایت آنها دستگاه را از شرایط ضمانت نامه خارج می کند

1-نصب محافظ برقی بر سر راه کولر الزامی است. مدل های سه فاز به کنترل فاز مجهز شود.
2-هنگام خاموشی دستگاه برای مدت طولانی دستگاه را برای 2ساعت در حالت فن قرار داده تا رطوبت درون رادیاتور داخلی خشک گردد.
3-به منظور جلوگیری از آسیب به بردهای الکترونیکی هنگام عدم استفاده دستگاه به مدت طولانی کلید برق سر راه دستگاه را قطع کنید.
4-کندانسور موتور یا قسمت بیرونی کولر هر ماه یکبار با آب شسته شود. در این حال حتما برق دستگاه را قطع کنید و پس از شستشو بستگی به شرایط هوا، چند ساعتی بگذارید خشک شود.
5-از ضربه زدن به لوله های مسی رفت و برگشت گاز جدا جلوگیری فرمایید.
6-فیلترهای هوای قسمت داخلی کولر را در هفته یکبار، حتما با آب شستشو داده و پس از خشک کردن مجدداً استفاده نمایید. عدم توجه به تمیزکردن فیلترها باعث یخ زدگی قسمت داخلی و کاهش میزان سرما و افزایش مصرف برق و درنهایت آسیب جدی به کمپرسور می شود.
7-فیلترهای ضدقارچ و باکتری قسمت داخلی کولرهای میتسوبیشی قابل شستشو نیست. فقط آن ها را با جارو برقی تمیز کرده و به مدت چندساعت در معرض آفتاب قرار دهید لیکن در کولرهای دایکین شستشو بلامانع است.
8-نصب سایه بان بالای کندانسور موتور بیرونی، ظرفیت کولر را حفظ می کند. نبود سایه بان بالای کولر 31درصد ظرفیت سرمادهی کولر را کاهش می دهد.
9 -از نصب کندانسور در محیط های بسته جدا خودداری کنید. این وضعیت ضمن کاهش میزان سرما باعث آسیب جدی به کمپرسور خواهد شد.
10-سرویس مدل های حرفه ای مانند ایستاده، زیرسقفی، کاست سقفی، داکت کانالی براساس توصیه کارخانه سازنده هر سه سال یکبار لیکن بسته به محل نصب دارد.
11-از گذاشتن اشیاء مختلف جلوی کندانسور موتور بیرونی جلوگیری فرمایید که گرمای کولر به راحتی تخلیه شود.
12-بادگردان اتوماتیک قسمت داخلی را با دست جابجا نفرمایید، زیرا باعث شکستگی محورهای آن می شود.
13-در هنگام خاموش بودن کولر به مدت طولانی در فصل های غیرضروری بهتر است باطری های کنترل را از آن خارج سازید و در هنگام تعویض باطری کهنه استفاده نفرمایید.
14-از وارد کردن ابزار تیز به داخل خروجی هوای دستگاه به منظور پیشگیری از شکسته شدن تیغه های بلوور و یا پروانه فن جلوگیری فرمایید.
15-در هنگام استفاده از دستگاه تا دمای 35درجه هوای بیرون از دکمه DRY استفاده کنید.در این حالت کولر بصورت اتوماتیک کار کرده و از یخ زدگی آن جلوگیری می کند.
16-در هنگام استفاده از سیستم گرمایشی در مدل های سرد و گرم رعایت نکات زیر ضروری است:
الف-دمای دستگاه را بالای 24درجه سانتیگراد تنظیم کند.
ب-پس از تنظیم کنترل در حالت گرمایشی و ارسال سیگنال به دستگاه حداقل 3دقیقه صبر کنید تا هوای گرم از دمنده دستگاه خارج گردد. از دستکاری مجدد دکمه کنترل خودداری نمایید در غیر اینصورت شیر گاز دوطرفه قفل نموده و زمان انتقال گاز به کمپرسور می شود که موجب سوختن کمپرسور می گردد.
17 -سرویس و شستشوی دوره ای دستگاه توسط خدمات مجاز شرکت توچال الکتریک الزامی می باشد. (عدم سرویس به موقع دستگاه می تواند آسیب های جدی به آن وارد نماید که در اینصورت شامل شرایط گارانتی نمی شود.)

سبد خرید

خروج

ورود

خروج

اسکرول به بالا